NPN Workshop PR kansen pakken & Informatie versus Reclame

13.30 uur Workshop PR: PR kansen pakken!
Wilma van Dormalen

  • Ieder bedrijf kan PR kansen signaleren en werken aan een positieve beeldvorming over de producten in het assortiment.
  • Waar liggen mogelijkheden? Hoe kunnen we elkaar versterken? Welke NPN tools kun je gebruiken en hoe implementeer je ze?
  • Tijdens deze workshop komen PR vraagstukken aan bod en ontdek je wat o.a. free publicity voor jouw bedrijf kan betekenen.
  • Het belooft een interessante middag te worden met veel Tips & Trics.

15.15 uur Workshop informatie versus reclame: communicatie naar beroepsbeoefenaar (én consument)
Saskia Geurts en Janine Galjaard, directeur KOAG/KAG

I. Meer mogelijk met informatie

  • Geen onderscheid meer tussen communicatie beroepsbeoefenaar en consument
  • Onderscheid tussen commerciële mededeling en informatie

II. Informatie en reclame moet je gescheiden houden

  • Hoeveel afstand moet je bewaren?
  • Praktijkvoorbeelden - Breng je eigen voorbeeld in!
  • banner-small-01.jpg
  • banner-small-02.jpg
  • banner-small-04.jpg

© 2015-2018 NPN | Disclaimer | Privacy

Website gebouwd door Intronet/Boas.pro